Informarea, consultanta si documentarea sunt drepturi ale membrilor F.A.P.R. Intrebati presedintele, administratorul – daca asociatia dvs. este membra F.A.P.R. – iar daca nu este, cereti presedintelui sa faca demersurile necesare. Numai prin aderare la F.A.P.R. puteti fi ajutati, informati si protejati. Pentru aderare utilizati CERERE aderare.
Daca nu sunteti membri ai F.A.P.R. si doriti consultanta de specialitate de la dl. RADU OPAINA, puteti utiliza serviciul de Consultanta ON-LINE direct si rapid – pe adresa office@fapr.ro – dupa achitarea sumei de 250 lei in contul RO39RNCB0318029281310001 deschis la B.C.R. Sucursala Izvor pe numele OPAINA RADU.
IMPORTANT: Pentru operativitatea primirii raspunsului – maxim 24 ore – va rugam atasati la solicitarea dvs. dovada platii.
Nu primim reclamatii si sesizari.
Intrucat F.A.P.R. nu are puterea institutionala pentru a interveni la sesizarea oricarui proprietar de pe teritoriul Romaniei in prezent sprijin gratuit, reclamatii, sesizari, control si sanctiuni numai la Primaria de sector sau locala la Serv. Rel. cu Asociatiile conform Legii nr. 196/2018.
Cereti primarului sau senatorului/deputatului din zona/circumscriptia dvs. sa dea putere institutionala F.A.P.R. pentru ca aceasta institutie sa poata interveni si rezolva la fata locului problemele dvs.
De asemenea pentru problemele dvs. va puteti adresa prin posta, telefon, e-mail, Facebook, internet, presei – TELEVIZIUNI, ZIARE, RADIO – cerandu-le acestora sa le preia in dezbatere publica sau sa initieze o emisiune periodica dedicata acestor probleme de la bloc.